Un spectacol de 25.000 de dolari
Lee Harris recunoaște că e un escroc mărunt, dar insistă că nu e un ucigaș. Fiul lui și un prieten îi contactează pe Chris și Fatima, cu rugămintea să investigheze acest caz.