Cel mai bun prieten al meu a fost ucis
Ken Andersen și Chad Swedberg erau prieteni foarte buni, apoi Chad a fost ucis. Familia lui Ken spune că sistemul a făcut o eroare gravă condamnându-l pe Ken pentru această crimă.