Iliada, partea a II-a
Franklin și familia lui sunt pe punctul de a avea tot ce și-au dorit, în timp ce pământul începe să li se surpe de sub picioare. Dar cea mai mare amenințare cu care se confruntă cei din familie sunt chiar ei înșiși.