Franklin recurge la măsuri extreme atunci când nemulțumirea în echipajul său atinge un nivel maxim. Lucia și Gustavo își asigură o înțelegere pentru a le salva viața. Teddy călătorește spre est pentru a încerca să ușureze presiunea.