Franklin Saint, un antreprenor de pe străzile din South Central, intră în jocul cocainei. Ofițerul CIA, Teddy McDonald, face echipă cu un soldat Contra. Luptătorul Gustavo “El Oso” Zapata face afaceri cu un cartel mexican.