Martie 2003. În timp ce Bush declară „ziua eliberării e aproape”, Saddam își instructează familia să fugă în Siria; în țară rămân numai Uday, Qusay și nepotul Mustapha. Pentru siguranță, Saddam se ascunde lângă Tikrit.