Mai 1995. Irak are probleme din cauza sancțiunilor impuse de ONU pentru refuzul de a permite inspectarea armamentului intern. Când, în fine, inspectorii sunt prinși, începe un joc de-a șoarecele și pisica. În fruntea manevrelor e pus Qusay.