Partea a III-a
Povestea nespusă a lui Gary Betzner, un tip liniștit, stâlp al comunității, care și-a înscenat moartea, și-a schimbat numele, a fost recrutat de CIA și a devenit informatorul care a dat în vileag scandalul lui Reagan legat de Iran Contra.