Un lucru puțin explorat
În urma unei misiuni oarecum reușite, Murn îl recrutează pe Vigilante. Între timp, după ce a aflat că echipa l-a ajutat pe tatăl său în închisoare, Peacemaker se confruntă cu trecutul său complicat.