Mai bine mort
În prima lor misiune oficială de a asasina suspecții „fluturi”, Economos și Murn se apropie, iar Peacemaker și Harcourt ajung la o înțelegere. Dar întreaga situație este dată peste cap odată cu sosirea lui Judomaster.