Cei mai buni prieteni pentru totdeauna
După evadarea periculoasă a lui Peacemaker, tensiunea și neîncrederea apar în echipă. Mai târziu, în timp ce Peacemaker se ocupă de noua sa misiune, el primește un vizitator surpriză.