De la zero
Fetele trebuie să trăiască cu consecințele petrecerii lor. Hajra și Can fac niște bani, Rasaq ia o decizie, speranțele lui Jazz în ceea ce privește viața profesională sunt strivite, iar Fanta s-a săturat de relația în trei. Oare s-a încheiat visul PARA?