Resetare
După patru săptămâni lungi, cele patru prietene se reunesc în sfârșit. Un motiv perfect pentru a sărbători, iar energia dintre Fanta, Hajra, Jazz și Rasaq este de aur. De ce să nu profite de asta și să facă niște bani?