Cauză comună
Fetele trebuie să gestioneze hobby-ul secret al lui Can. O înțelegere surprinzătoare pare să fie soluția. Între timp, Hajra, Jazz, Rasaq și Fanta se luptă cu adevăruri neplăcute. Fiecare dintre ele se simte provocată să se impună.