Atunci când un tânăr șef de la fabrica de bere e găsit mort, un lanț de evenimente se declanșează și îi prinde pe cei 4 angajați ai lui, Anna, Nancy, Louie și Cat, într-un pact fragil al tăcerii, legat de un secret care le va schimba viețile.