Începutul anilor ’90, Boston. Procurorul Decourcy Ward formează o alianță neașteptată cu un veteran FBI corupt, Jackie Rohr. Cei doi se ocupă de un caz care, într-un final, schimbă întregul sistem de justiție criminală al orașului.