Jackie sărbătorește un alt moment în lumina reflectoarele, deși o urmă de vinovăție cu care nu e obișnuit îl face să se gândească la moștenirea lui. Decourcy cântărește care e cel mai bun mod de a face dreptate paznicilor uciși.