Jackie sărbătorește o victorie în fața camerelor, dar în privat are o cădere. Un moment sclipitor al lui Decourcy promite un viitor în politică, dar orice mândrie pe care Siobhan ar simți-o pentru soțul ei e distrusă de o trădare neașteptată.