Sunt absolut uimit
După ce ani de zile au adunat obsesiv lucruri, Vickie şi Jeff au ajuns la un pas de divorţ. Iată însă că ea dezvăluie ce secret ascundea. Mai are vreo şansă căsnicia lor ?