Casa mea poate să mă omoare
Hsi Ming şi Miranda sunt două mame obsedate de adunat lucruri. Gemenii Mirandei nu mai au unde să se joace în casă, iar fiica lui Hsi-Ming se teme pentru sănătatea mamei sale.