Monştrii minusculi
Obsesia lui Sherry pentru lucruri i-a distrus căsnicia. Acum, autorităţile ameninţă să îi ia copiii şi casa. Va reuşi să se dezbare de obiceiurile ei în doar câteva săptămâni ?