Aflăm ce sex va avea bebelușul
Babs se acomodează cu noua comunitate de seniori în care s-a mutat. Whitney dă o petrecere ca să anunțe sexul copilului lui Ashley și o învață pe Jessica un dans pentru nunta ei.