Eclipsa
Rămas fără jobul de valet, un Tico stresat reușește totuși să-i dea sfaturi lui Andrés. Membrii Los Espookys înscenează o eclipsă. Renaldo e foarte aproape de a afla adevărul despre moartea Karinei, petrecută pe scenă.