Multele chipuri ale unui om
Cariera de scriitoare a lui Tati începe să aibă succes în timp ce Andrés se adaptează rolului de tată vitreg malefic. Renaldo înfruntă fantoma unei regine a frumuseții ucise, Karina, care continuă să-l bântuie.