Spiritele din cimitir
Multe s-au schimbat pentru Los Espookys: Renaldo e bântuit de fantoma unei regine a frumuseții, Andrés a renunțat la titlul de moștenitor al împăratului ciocolatei, Tati e măritată și Úrsula e copleșită de apeluri telefonice misterioase.