Issa încearcă să renunțe la niște amintiri dragi ei. La muncă, Frieda încearcă să o ajute pe Issa să îi intre din nou în grații lui Joanne. Molly se împrietenește cu noii ei colegi, discutând despre un asociat cu prea multă încredere în el.