Issa se simte inspirată când merge la un târg de joburi cu Frieda. Mai târziu, Issa îl scoate pe Daniel la cină, în semn de mulțumire, în timp ce își păstrează speranța pentru viitorul lor. Molly își începe slujba de vis la o firmă de avocatură.