Piele
Pielea e cel mai voluminos organ al corpului, iar consumatorul obișnuit se dă chiar și cu 17 produse de piele zilnic. Dar prea des aceste produse migrează în interiorul corpului nostru, iar fenomenul dă o semnificație nouă expresiei „la nivelul pielii”.