Unghii
Acrilicele pentru unghii, gelurile și ștrasurile sunt lucrurile sclipitoare care ne ajută să fim la modă. Dar cât de multe știm despre produsele pe care le folosim pe mâinile noastre, iar obsesia noastră pentru manichiură vine cumva și cu riscuri?