Ace îi exclude pe Smythe, DiRossi și Cohen din afacerea sa cu hipodromul, însă Smythe are alte planuri. Pe baza drepturilor de proprietate, Walter îl înscrie pe Gettin’Up Morning într-o cursă în urma căreia poate câștiga 1 milion de dolari.