În timp ce Ace face turul unei vechi ferme de cai împreună cu Claire, Israel încearcă să-l convingă pe Smythe că șeful său plănuiește ceva. Jerry și vechiul său dealer de cărți, Naomi, încearcă să câștige un turneu de poker.