Patul lui Bean
Mr. Bean își rupe patul folosindu-l pe post de trambulină. Dimineața următoare, după un somn îngrozitor, se duce să cumpere un pat nou. Se distrează încercând toate paturile, dar cel pe care și-l dorește este prea scump.