Concert cu Bean
Marele Eduardo, violonistul suprem, este în oraș și Irma vrea să meargă la concert. Dar Bean nu vrea să plătească biletele. Mai mult de atât, el susține că poate cânta la vioară cu mult mai bine. Acum trebuie să o și demonstreze.