Regele, prințul și umbra
Acum au cele trei inele, dar sosește Ne Zha, care îi urmărește. Monkey King îl ține pe Ne Zha la distanță. MK și ceilalți eroi trebuie să ducă inelele pe munte. Sosește Macacul, fiind supraîncărcat cu puterea lui Bone Demon și totul merge rău.