Amnezie
Atacați, Tang și Pigsy îl trezesc pe Monkey King din meditația mistică și sperie demonul, însă acum crede că e tânăr! Demonul îl răpește pe Tang, care se trezește în castelul unei Regine superbe care „l-a salvat de demon”. Tang însă nu crede.