Teatru de umbre
Eroii urmăresc un Teatru de umbre. Cu o Lanternă magică, Macacul îi închide pe ceilalți ca să-l păcălească pe MK. Macacul îi reproșează lui MK că n-a observat lipsa prietenilor. Spune că va fi profesorul lui chiar dacă MK nu vrea.