Dulce acrișor
Speedy Panda livrează pe motocicletă. Izbucnește un „război culinar”. Au sosit criticii culinari, iar Pigsy și prietenii concurează la Olimpiadă împotriva celor de la Speedy Panda, cu Jin și Yin proprietari, Demonii de Aur și Argint!