Ziua „Adevărului” de la Rosewood High nu este doar o oportunitate pentru elevii școlii de a-și exprima nemulțumirile și de a opri agresiunea, ci și o șansă pentru Aria, Emily, Hanna și Spencer de a obține răspunsuri la întrebări arzătoare.