Cu Lucas dispărut și întrebări despre ceea ce s-a întâmplat pe lac, Hanna abia își poate trage respirația. Caleb este hotărât să-și găsească prietenul, dar reticența Hannei de a ajuta nu face decât să provoace mai multe probleme.