Cel mai bun mod de a ajunge la cineva este prin oamenii pe care îi iubesc, iar „A” știe asta mai bine decât oricine. Aria, Emily, Hanna și Spencer au fost nevoite să sacrifice mult, mai ales când vine vorba de dragoste.