„Trecutul se va întoarce să te bântuie” – această zicală nu a fost niciodată mai adevărată pentru Aria, Spencer, Hanna și Emily. În timp ce fetele încearcă să aducă un omagiu memoriei lui Alison, ele se confruntă cu probleme nerezolvate.