Relațiile sunt în flux în Rosewood, deoarece fetele se confruntă cu multe obstacole. Pe măsură ce Noel își intensifică urmărirea lui Ezra, Aria și Ezra încep să simtă că s-ar putea să nu existe nicio ieșire.