Ce se întâmplă cu o mică mincinoasă când au loc întâlnirile dintre părinți și profesori și tatăl ei stă față în față cu iubirea vieții ei? Dar când altul ajunge la un nevinovat pătat, când nimeni altcineva nu o va face?