Toki se îndrăgostește de o fată cunoscută online. Când lucrurile se strică, încearcă să se despartă de ea, dar are de-a face cu brutalitatea de a însoți-o la înmormântarea tatălui ei. Nathan iese în oraș cu o artistă contemporană, brutal!