Skwisgaar își dă seama că nu se va schimba până când nu părăsește trupa pentru a-l găsi pe tatăl care l-a abandonat înainte de naștere. Dethklok își dau seama că toți au probleme cu abandonul și Murderface vrea să repare daunele.