Triumph Spitfire - Partea 2
Mike îi dă Triumph-ul Spitfire clasic mecanicului Edd China, care va încerca să îi redea gloria de odinioară, pentru a-l putea vinde. Dar ce profit va aduce maşina refăcută ?