Ferrari 308 GT4 - Partea 2
Mike Brewer şi Edd China cumpără şi vând automobile clasice. Au reparat un model celebru, Ferrari 308 Gt4, dar oare vor reuşi să obţină şi profit din vânzarea lui ?