Ferrari 308 GT4 - Partea 1
Mike Brewer şi Edd China cumpără şi repară maşini celebre, încercând să obţină apoi profit din vânzarea lor. În acest episod, cei doi repară un model clasic: Ferrari 308 Gt4.