Mușamalizarea
2002. După ce Carrascosa o găsește pe María Marta în cadă, doctori și rude intervin. Procurorul ia declarații și primele suspiciuni apar. În timpul autopsiei se găsesc cinci gloanțe. În 2011, Belu și Juana continuă să ancheteze.