Accidentul
2002. María Marta se întoarce acasă și tragedia lovește. A fost un accident? La prima vedere, da. Ani mai târziu, în 2011, Belu și Juana se alătură anchetei pentru descoperirea adevărului și fac cunoștință cu Carlos Carrascosa.